0

Megújult a webáruházunk!

A mögöttünk álló időszak sokunkat változásra sarkallt. Mi is megvizsgáltuk a lehetőségeinket, és úgy döntöttünk, hogy felvesszük digitális korunk ritmusát,
és igyekszünk minél többet tenni azért, hogy a webáruházunk böngészésével töltött időt a lehető legkellemesebbé és legélményszerűbbé tegyük.

Olyan új funkciókkal bővülünk, mint a…

  • bankkártyás fizetési lehetőség egyéni vásárlóink számára
  • digitális törzsvásárlói pontgyűjtés egyéni vásárlóink számára
  • időszakos kuponakciók
  • termékek villámnézete a gyorsabb és gördülékenyebb böngészéshez
  • ergonomikusabb megjelenés
  • kedvencek összeállítása
  • real-time, Facebook Messenger alapú chat szolgáltatás
  • új belvárosi személyes átvételi pont
     

Kérdések, amelyek felmerülhetnek benned…

Hogy tudok majd belépni a felhasználói fiókomba?

Miután az adatvédelmi irányelveket szem előtt tartva a jelszavadat nem tudjuk átemelni, az első belépés során a használatban lévő e-mail címeddel igényelned kell
egy új jelszót. Ezt követően küldünk egy megerősítő linket tartalmazó e-mailt, erre kattintva létrehozhatsz egy új jelszót, amivel beléphetsz a megújult webshop felületére.

Tudok leadni megrendelést az átállás alatt?

Nem, az átállás ideje alatt webáruházunk nem lesz elérhető - de ne aggódj, igyekezni fogunk minél gyorsabban lebonyolítani a “költözést”.

Mi történik az eddigi megrendeléseimmel?

A korábbi megrendeléseidet megőrizzük az adatbázisunkban, így ha bármikor szeretnél valamilyen részletet visszakeresni, bátran vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal
e-mailen vagy telefonon keresztül. Az új webáruházban leadott megrendeléseidet a Profilom -> Megrendeléseim menüben fogod tudni nyomon követni.

Milyen változások várhatók?

A főcímben említett változások más aspektusa is érinti mindennapjainkat. A megnövekedett energia- és üzemanyagárak, valamint dráguló szállítási költségek miatt a házhozszállítási
szolgáltatásunkat jobban a piaci körülményekhez kell igazítanunk. A szállítási díjat jó ideje 1.490 Ft-on tartottuk, és ezen nem is szeretnénk változtatni a közeljövőben. Ennek érdekében
azonban több figyelmet kell fordítanunk az egységnyi kiszállítások gazdaságosságára: gyakran előfordult, hogy egy készleten lévő és egy készleten nem lévő könyv megrendelése esetén
az előbbit közvetlenül a megrendelést követően elküldtük szállítási költséggel, az utóbbit pedig a beérkezést követően szállítási költség felszámítása nélkül. Ez a továbbiakban sajnos már
nem fenntartható, így az új webáruház indulásától (vagyis egy kis türelmi idővel, 2023.03.01-től) minden futárszolgálattal történő csomagszállítás esetén érvényesülni fog a 20.000 forintos
értékhatár, tehát csak akkor fogjuk tudni ingyenesen elküldeni a megrendelést, ha a dobozba helyezett tételek értéke meghaladja a 20.000 forintot. Fontos, hogy az új webáruházban,
a megrendelés véglegesítése során lehetőséged lesz eldönteni, hogy összevárod a termékeket, inkább csak a készleten lévő tételt rendeled meg, vagy külön kéred a készleten lévőt és külön
a később beérkezőt; ebben az esetben azonban kétszeres szállítási költséggel kell számolnunk. Jól tudjuk, hogy a költséghatékonyság mindannyiunk számára fontos, ezért igyekezni fogunk,
hogy raktárkészletünk mindig jól feltöltött állapotban legyen, és ne kelljen több megrendelést is leadnod - ezzel egyidejűleg pedig igyekszünk könnyebbé tenni a személyes átvételi lehetőséget is,
ezért kínáljuk fel új belvárosi átvevőpontunkat, valamint keressük a lehetőséget vidéki átvevőpontok kialakítására is. Büszkék vagyunk rá, hogy termékeink és szolgáltatásink árának
megállapításakor a méltányosság és kiszámíthatóság mindig is prioritás volt üzletpolitikánkban. Bízunk benne, hogy ez a kényszerű módosítás is megértésre talál.

Mit tegyek, ha problémába ütköztem?

Az átállást követő időszakban előfordulhatnak kisebb-nagyobb zavarok, technikai problémák a böngészés vagy megrendelés leadása során. Igyekezni fogunk mindent megtenni azért,
hogy a legnagyszerűbb élményben legyen részed, az esetleges kellemetlenségek kiküszöböléséig azonban mindenképpen szükségünk lesz a türelmedre és megértésedre - na és persze
a proaktivitásodra: a legeredményesebb ügykezelés érdekében arra kérünk, hogy bármilyen hiba vagy rendellenesség észlelésekor írj levelet ügyfélszolgálatunknak a reklamacio@librotrade.hu
vagy a papp.zsolt@librotrade.hu e-mail címre, vagy a közösségi média felületeink egyikére a felhasználói adataiddal és a probléma pontos megnevezésével, ugyanis a fejlesztőinkkel közösen
így sokkal gyorsabban és célzottabban találhatunk megoldást az átmeneti zavarra.

Amiről még fontos szót ejtenünk…

Kínálatunk folyamatosan bővül, valamint - az új webáruház eszközeit kihasználva - egyre több lehetőségünk lesz különböző promóciókkal és más kedvezményekkel meghálálni a figyelmedet,
így mindenképpen érdemes velünk maradnod! Hogy ne mulaszd el aktuális híreinket…

  • helyezd webáruházunkat böngésződ kedvencei közé
  • figyeld a postafiókodat, hogy ne maradj le hírleveleinkről
  • kövess bennünket közösségi média felületeinken, ahol izgalmas tartalmakkal találkozhatsz

Az idei év sok újdonságot hoz majd.
Reméljük, hogy velünk tartasz ezen az izgalmas utazáson!

Hírlevél feliratkozás

Elolvastam és elfogadom az

1173 Budapest Pesti út 237

(061) 254-0-254

librotrade@librotrade.hu

H-CS: 7-15 | P: 7-13

Cookie beállítások
A böngészőjében cookie-kat (adatfájlokat) tárolunk a felhasználói élmény javítása érdekében. További információk
Kosár tartalma
Ingyenes kiszállítás
Ingyenes kiszállítás
Tovább a kosárhoz