A mögöttünk álló időszak sokunkat változásra sarkallt. Mi is megvizsgáltuk a lehetőségeinket, és úgy döntöttünk, hogy felvesszük digitális korunk ritmusát,
és igyekszünk minél többet tenni azért, hogy a webáruházunk böngészésével töltött időt a lehető legkellemesebbé és legélményszerűbbé tegyük.
Olyan új funkciókkal bővülünk, mint a…
- bankkártyás fizetési lehetőség egyéni vásárlóink számára
- digitális törzsvásárlói pontgyűjtés egyéni vásárlóink számára
- időszakos kuponakciók
- termékek villámnézete a gyorsabb és gördülékenyebb böngészéshez
- ergonomikusabb megjelenés
- kedvencek összeállítása
- real-time, Facebook Messenger alapú chat szolgáltatás
- új belvárosi személyes átvételi pont
Kérdések, amelyek felmerülhetnek benned…
Hogy tudok majd belépni a felhasználói fiókomba?
Miután az adatvédelmi irányelveket szem előtt tartva a jelszavadat nem tudjuk átemelni, az első belépés során a használatban lévő e-mail címeddel igényelned kell
egy új jelszót. Ezt követően küldünk egy megerősítő linket tartalmazó e-mailt, erre kattintva létrehozhatsz egy új jelszót, amivel beléphetsz a megújult webshop felületére.
Tudok leadni megrendelést az átállás alatt?
Nem, az átállás ideje alatt webáruházunk nem lesz elérhető - de ne aggódj, igyekezni fogunk minél gyorsabban lebonyolítani a “költözést”.
Mi történik az eddigi megrendeléseimmel?
A korábbi megrendeléseidet megőrizzük az adatbázisunkban, így ha bármikor szeretnél valamilyen részletet visszakeresni, bátran vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal
e-mailen vagy telefonon keresztül. Az új webáruházban leadott megrendeléseidet a Profilom -> Megrendeléseim menüben fogod tudni nyomon követni.
Milyen változások várhatók?
A főcímben említett változások más aspektusa is érinti mindennapjainkat. A megnövekedett energia- és üzemanyagárak, valamint dráguló szállítási költségek miatt a házhozszállítási
szolgáltatásunkat jobban a piaci körülményekhez kell igazítanunk. A szállítási díjat jó ideje 1.490 Ft-on tartottuk, és ezen nem is szeretnénk változtatni a közeljövőben. Ennek érdekében
azonban több figyelmet kell fordítanunk az egységnyi kiszállítások gazdaságosságára: gyakran előfordult, hogy egy készleten lévő és egy készleten nem lévő könyv megrendelése esetén
az előbbit közvetlenül a megrendelést követően elküldtük szállítási költséggel, az utóbbit pedig a beérkezést követően szállítási költség felszámítása nélkül. Ez a továbbiakban sajnos már
nem fenntartható, így az új webáruház indulásától (vagyis egy kis türelmi idővel, 2023.03.01-től) minden futárszolgálattal történő csomagszállítás esetén érvényesülni fog a 20.000 forintos
értékhatár, tehát csak akkor fogjuk tudni ingyenesen elküldeni a megrendelést, ha a dobozba helyezett tételek értéke meghaladja a 20.000 forintot. Fontos, hogy az új webáruházban,
a megrendelés véglegesítése során lehetőséged lesz eldönteni, hogy összevárod a termékeket, inkább csak a készleten lévő tételt rendeled meg, vagy külön kéred a készleten lévőt és külön
a később beérkezőt; ebben az esetben azonban kétszeres szállítási költséggel kell számolnunk. Jól tudjuk, hogy a költséghatékonyság mindannyiunk számára fontos, ezért igyekezni fogunk,
hogy raktárkészletünk mindig jól feltöltött állapotban legyen, és ne kelljen több megrendelést is leadnod - ezzel egyidejűleg pedig igyekszünk könnyebbé tenni a személyes átvételi lehetőséget is,
ezért kínáljuk fel új belvárosi átvevőpontunkat, valamint keressük a lehetőséget vidéki átvevőpontok kialakítására is. Büszkék vagyunk rá, hogy termékeink és szolgáltatásink árának
megállapításakor a méltányosság és kiszámíthatóság mindig is prioritás volt üzletpolitikánkban. Bízunk benne, hogy ez a kényszerű módosítás is megértésre talál.
Mit tegyek, ha problémába ütköztem?
Az átállást követő időszakban előfordulhatnak kisebb-nagyobb zavarok, technikai problémák a böngészés vagy megrendelés leadása során. Igyekezni fogunk mindent megtenni azért,
hogy a legnagyszerűbb élményben legyen részed, az esetleges kellemetlenségek kiküszöböléséig azonban mindenképpen szükségünk lesz a türelmedre és megértésedre - na és persze
a proaktivitásodra: a legeredményesebb ügykezelés érdekében arra kérünk, hogy bármilyen hiba vagy rendellenesség észlelésekor írj levelet ügyfélszolgálatunknak a reklamacio@librotrade.hu
vagy a papp.zsolt@librotrade.hu e-mail címre, vagy a közösségi média felületeink egyikére a felhasználói adataiddal és a probléma pontos megnevezésével, ugyanis a fejlesztőinkkel közösen
így sokkal gyorsabban és célzottabban találhatunk megoldást az átmeneti zavarra.
Amiről még fontos szót ejtenünk…
Kínálatunk folyamatosan bővül, valamint - az új webáruház eszközeit kihasználva - egyre több lehetőségünk lesz különböző promóciókkal és más kedvezményekkel meghálálni a figyelmedet,
így mindenképpen érdemes velünk maradnod! Hogy ne mulaszd el aktuális híreinket…
- helyezd webáruházunkat böngésződ kedvencei közé
- figyeld a postafiókodat, hogy ne maradj le hírleveleinkről
- kövess bennünket közösségi média felületeinken, ahol izgalmas tartalmakkal találkozhatsz
Az idei év sok újdonságot hoz majd.
Reméljük, hogy velünk tartasz ezen az izgalmas utazáson!